Medlemsinfo

Familj 920:-

Swish: 1234031993

Plusgiro: 327280-4

I din inbetalning är det viktigt att det framkommer att det är en MEDLEMSAVGIFT och NAMNET på personen det är betalat för. Är du en ny medlem behöver vi dessutom ditt PERSONNUMMER, MAILADRESS och gärna TELEFONNUMMER. Om inte allt får plats i meddelanderutan, skicka ett mail med resterande uppgifter till info@hallingsjoryttarforening.se

Hällingsjö Ryttarförening är ansluten till Svenska Ridsportförbundet och har därigenom en olycksfallsförsäkring, mer om denna går att läsa hos Folksam.

Medlemsförsäkring Svenska Ridsportförbundet

Vi hälsar dig hjärtligt välkommen som medlem i klubben!

Tävlingsryttare

Om du har betalat medlemsavgift är du välkommen att lösa licens för klubben. Gör du tre starter på lägst 1-stjärning nivå får du 150kr rabatt på medlemsavgiften nästkommande år. Detta styrks genom att skicka in resultat under fliken Årets ekipage eller via mejl till info@hallingsjoryttarforening.se

Som licensierad ryttare kräver vi att man ställer upp som funktionär vid minst ett tillfälle under året. Det finns uppgifter som passar alla både innan och under våra arrangemang och brukar vara roliga dagar för alla inblandade. För mer info om olika uppgifter se dokumentet nedan.

Funktionärsuppgifter

Klubbkläder

www.prima4you.se/collections/hallingsjo-ryttarforening

Prima4you erbjuder fler produkter än dom som ligger i vår shop, är ni intresserade av något annat, kontakta oss så kan vi lägga upp det också.